LOV nu :d

Hej :D det var lite jobbigt att blogga från matildas iphone därför blev det lite stavfel och sånt men de får man ta :D som sagt jag har ju inte haft tid att blogga precis. Inte orkat heller för den delen, men har gjort några test till körkortet på kvällen fast inte igår då eftersom jag sov hos min älskling :)Riktigt mysigt! Iallafall, lugn dag idag! Kollat film och sånt :) Det gjorde vi även på konfan så det var faktiskt inte riktigt lika tråkigt som vanligt :D Och det bästa av allt är ju att det är LOV nu, så jävla NICE! Imorgon ska jag sova länge och bara ta de lungt på dagen, på kvällen ska jag och Chris fixa middag till mamma&pappa (A)



Puss <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Ska bli spännade o se va ni lagar för gott ,ja vet ju att det är kycklingfile men inte hur ni tänkt laga det,puss o kram mamma

2010-02-19 14:24:59




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback