TEDDIE !

hej :) nu är jag trött på att blogga när man aldrig får kommentarer längre. Men kanske fortsätter någon dag till sen tar jag nog en paus iallafall. Idag var skolan sjukt dryg vi gjorde 2 st svenska prov och hade sjukt jobbig gympa :P löpning, styrka och spänst det var ju inte många som var livs levande efter de :O Efter skolan simmade jag och Emma som vanligt och hon fick för sig att jag är ett avloppsproblem :P HAHAHA

Efter de åkte träffade jag Chris så stack vi hem här någon timme bara så han är redan hemma nu :) Jag vet inte om jag ska skratta eller vafan jag ska göra :O HAHAHA Sen har jag jätte ajaj i mina armar!
Gisse och jag ska ha tjejkväll och fixa naglar ;D <3

REEEEEIIIAA PÅÅÅÅÅ RUUUSTA :D:D Dagen var så jävla bäst och jag saknar alla dagar du och jag har haft tillsammans Teddie! Alla våra sjuka ideer som te.x att cykla till tollarp och allt annat vi har gjort som har varit så jävla kul.  Kräftskivan 08  är ju verkligen ett minne! Som vi dansade och sprang rundor och bara hade så jävla kul!! Nu täffas vi nästan aldrig längre och jag saknar faktiskt de.


Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback