ALLA ♥ DAG

Hejhej :) Jag har inte haft tid eller ork till att blogga varken igår eller idag. Men iallafall igår åkte jag in till stan med Amanda :D Vi hade kul som vanligt när vi träffas. Stack hem vid 1 tiden och började göra vid mig lite smått och sen började folket droppa in :) Jag fick massa fina saker av alla, jätte glad för allt :D  Det började lite lungt på dagen men på kvällen blev det fest, riktigt kul! Jag skämde ut mig riktigt ordentligt igår för det blev lite missförstånd *host*  Idag vaknade man upp brevid Chris och en sleten Emma ;) Jag fick alla ♥ dag present, Gulligt! Var med han till vid 2 typ sen åkte jag&mamma&pappa till Bromölla till Malin &Jimmy och hälsade på, trevligt :) Sen har jag varit i den jävla kyrkan men konfan , sååå drygt! Kvällen har spenderats med mamms och papps med kebabrulle och Tobbe i "en annan del av köping" så jävla läcker kille!
Ska sova tidigt idag för imorgon fyller jag ju år fast det inte känns riktigt så men ändå 15 imorgon ;) Och jaa, jag tror fortfarande som småbarn  "destu tidigare du somnar destu fortare blir det din födelsedag" (A)



Njut av bilderna för dom säger ALLT och lite till ;)

lite folk :P


syskonkärlek :d


Kärlek på hög nivå!


MOA :D


hahahah



Snygg min malin :D



Visst är bilden lite småsnygg ;)?



Självklart dansade vi lite också (A)


ÄlsklingsKusin och ÄlsklingsKille


haha sne bild men ni fattar att vi dansade




Pusskalas :d


Puss <3

Kommentarer

Postat av: Vonka

Chris: När man dansar ska man ha hande på ryggen INTE rumpan! Du ligger på gränsen! fnitter

2010-02-18 22:07:46
URL: http://kotok.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback