4 månader

Hellu :D Idag är det ju torsdag och inte vilken torsdag som helst utan min & Chris 4 månaders dag :D 21/9 minns ni väl ;) hihi Idag var det skola som vanligt riktigt tråkigt. Va hos skolsystern idag och hon typ snackade om sina problem med mig som om jag var en psykolog eller nått :P haha iallafall sedan var det ju konfa, orkade egentligen inte men jag stack dit ändå. Helt okej vi tävlade lite, jag & Wille vann ;) Nu ikväll ska jag väl inte göra så mycket, plugga lite på spanskan till imorgon anners inte så mycket mamma tycker att vi ska kolla på film tillsammans :) Måste bara skriva att Gisse är riktigt söt som skriver sms "Grattis på dagen kram" :) hihi måste ringa Chris också lite och snacka ikväll (A) <3




JAG VILL HA SOMMAR OCH VARA BRUN IGEN ! :D
Puss <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Grattis till er båda kram mamma

2010-01-21 21:35:23




Postat av: Anonym

naj vad söööta !:D

2010-01-22 15:54:19
URL: http://ahmetovicc.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback