allt&inget ungefär..

Vad händer med Blogg.se?! Det knasar sig. Iallafall skolan idag riktigt gött att veckan snart är slut nu så är det äntligen HELG! :D So läxförhöret gick nog ganska bra. Vi fick tillbaka Mattediagnos som inte gick lika bra som jag trodde. Och gjorde Engelska läxförhör men det får jag göra om nästa vecka för jag pluggade hellre till Noprovet igår. Så No provet gick nog bra. Skrev 5 sidor, har nog aldrig skrivit så mycket på ett jävla No prov men jah vill ju behålla mitt VG i fysik. Sista lektionen idag så skulle vi ha musik och Jag&Amina skulle sjunga men alla bara förstörde så det blev inte alls bra och nu ska vi snart sjunga upp Coldplay- Viva la vida och The Fray- How to save a life. Wellwell jag och Ida och Matilda orkade inte sticka till konfan idag så vi stack in till stan istället :D Så köpte jag en kjol (faktiskt på rea) och ett halsband. Matilda & Ida tyckte att jag bara slängde ut mina pengar för att jag köpte de och sen för att vi käkade på Sub way. Hann förresten snacka lite med Chris fast bara några minuter men ska ändå träffa honom imorgon :) 


Mamma är fan inte kry :P Nu dansar hon rundor på mitt rum som en idiot till min musik. HAHAHAHAHAHA
Nu ska jag fortsätta vara duktig (Y) Ska plugga spanska för det är ju sååå kul...


Idag kom jag på att det är ganska jobbigt att umgås med folk som inte har ett liv, stämmer inte de lite?


Puss <3

Kommentarer

Postat av: matilda

Idag kom jag på att det är ganska jobbigt att umgås med folk som inte har ett liv, stämmer inte de lite?



taskig:O

+ att jag köpte faktist armband:)

2010-01-28 20:09:26




Postat av: Anonym

Som du skriver om din mamma kram

2010-01-28 23:15:44




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback