Bolt^^

tjenna :D skrev inget igår men på dagen stack jag in till stan med Matilda och Malin och Elin :) Jag köpte nya lackleggins och hade riktigt trevligt, tack tjejer! <3 Sen på kvällen var vi i Isgrannatorp. Riktigt kul :) Jag lovade Malin att jag skulle skriva "dagens skämt" här idag men jag minns inte vad de var HAHAHA Kvällen bjöd på många skratt iallafall :) Var hemma vid 1 ungefär då gick jag och mötte Chris :) Sen stack vi hem och var lite sociala med Malin och Mamma innan vi la oss :) Mysmys! Vi har precis gått upp ur sängen och gjort vid oss lite :) Vi tittade nyss på Bolt^^ Jag gillar filmen starkt! Idag ska jag umgås med Chris någon timme till sen blir det väl bara film och mys ikväll :) Denna helgen har varit riktigt nice måste jag säga men nu är det snart skola igen. Fast jag går bara 3 dagar denna veckan dom andra 2 dagarna ska jag sitta på trafikskolan och plugga till moppe körkortet... Nu ska jag gå och slänga mig i sängen brevid min kärlek :D




Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback