brist på annat.

Hellu :) Nu känns det som att jag har pluggat hur länge som helst och jag har inte ens börjat på engelskan ;O Iallafall så blev jag riktigt trött på att blogga så jag gick och duschade igen (gjorde det imorse också) HAHA Så nu har jag haft asiktsmask i hela facet så nu känner jag mig fräsch :D Jag är nog inte riktigt som alla andra, har jag inget att göra så går jag ochs duschar 1 timme eller nått :P haha
Det känns som att jag har pluggat hela dagen.. Jag orkar egentligen inte mer men jag har inget val jag MÅSTE! Ska kolla igenom alla Nofrågorna till provet (33st) och Engelska glosor (ca 20st) och So frågorna (ca 15st)  + läsa ca 20-30 sidor till Noprovet :/
Uuuuusch sen ska jag faktiskt slänga mig i soffan och kolla på Andra Avenyn :D


Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback