:D

Hej :D stack ut med Matilda innan en runda så gick vi till Malin och skrämde Malin & Johanna :D haha dom hoppade till när jag och Matilda stod i fönstret HAHA :D iallafall så snackade vi lite med dom och sånt. Jag har riktigt ont i min rygg och jag vet inte vad jag har gjort :S Ikväll händer nog inget speciellt ska kolla på Paradise bara sen ska jag sova för jag är riktigt trött idag. Det är riktigt tråkigt att det bara är måndag nu för jag vill bara ha helg!!! Jag har blivit riktigt skoltrött nu den senaste tiden men sedan efter lovet så har jag iallafall tagit tag i skolan lite mer iallafall! Typ börjat plugga mer och vara med mer på lektionerna och inte sitta i min egen lilla värld och sånt. Riktigt tråkigt men det är så man måste göra för att kunna höja betygen lite ;)

Ajajaj, det gör ont


Puss<3

Kommentarer

Postat av: Matilda

trevlig runda snäckan :)

hmm, duktig på lektionerna de vet jag inte om jag kan hålla med om din lilla taffsare:)

aja snart blir de ju förväll för vi ska ju inte umgås mer =/.

ett sista JAG ÄLSKAR DIG ENDÅ FÖRALLTID <3

2010-01-18 20:17:04




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback