Fred-Lörd

Godmorgon :D Igår skulle jag ich Chris ha en myskväll och bara ta det lungt med film och sånt. Men det blev ändrade planer vid 9 tiden. Då började vi festa lite smått och tillslut så var vi några stycken som dansade och sjöng och hade riktigt trevligt!:D Jag var helt hes inatt ;O  Chris skulle egentligen åkt hem inatt men han sov över istället. Och det kommer han antagligen att göra idag också.  Jag är faktiskt ganska trött idag men anners mår jag faktiskt bra! :D Men nu har Chris åkt hem så jag ska duscha nu sen kanske åka in till stan och fixa med min mobil som knasar i sönder! Och senare ska jag prova moppen lite (A) Ikväll blir det att åka till Isgrannatorp och träffa Uffe och Annika och även Malin och Jimmy och Mormor och Morfar :) Så det blir säkert trevligt:)
Nu har iallafall Chris satt hit sina högtalare som han hade innan för han tyckte att jag hade dåligt ljud på min lille data (A) Men nu jävlar ska de spelas musik :D  Tack!


Nu ska jag Duscha,

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback