Godmorgon :D

Godmorgon :D Vaknade för ett tag sen. Igår skulle det ju blivit en lugn kväll men det blev inte riktigt så, jag och Emma blev riktigt festsugna efter ett tag så vi började festa lite och jag lät Emma öppna hennes ena födelsedagspresent som hon ska öppna ikväll men vi slog in det igen för att hon skulle få öppna 3 presenter idag :P  haha

Idag så ska jag till stallet med Moa när hon ska rida om 1 timme sen ska jag följa med dom hem till Färlöv och stannar tills ikväll :D Sen ikväll ska jag till Emma och typ ta det lungt och sånt och hon ska få öppna sina presenter :) Men nu måste jag göra vid mig och sånt :D Kameran var urladdad igår så det blev inga foton eller jo med Emmas mobil så dom kanske ni får se sen :)

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback