"hemligheten"

Hej :) var med Emma idag efter skolan men bara en litren stund så hon har redan stuckit hem. Och jag är klar med hjärtat på väggen men har fortfarande ingen bild men nu har jag en ny idé :D Anners har det väl inte hänt så mycket mer idag tror jag väl.

"HEMLIGHETEN"

Eller ja hemlighet och hemlighet jag har inte fått säga de kan man väl säga :) Men jag ska bli moster igen :D Det var det som var "den bästa julklappen" :D När dom berättade de för mig så började jag gråta som fan av lycka :D Ja, jag är känslig! För den delen så var det lite gulligt att dom berättade för just mig först :D <3 Så alltså ska Thess & Fredrik ha bebis i början av Augusti :D hihi

Nu ska jag måla hjärtat igen :D


Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback