Hur ska jag nu göra ?!

Hej :D Idag är det ju tisdag som JAG HATAR! Men den funkade iallafall idag :) Efter skolan var jag med Emelie och jag fick ett ryck att börja sminka oss lite "färgglatt" typ lila ögon bryn och blåa ögonbryn sen lite olika färger på annat smink :D Riktigt kul! Sen har vi mest snackat och kollat lite på en film :) Följde iallafall henne hem för ett tag sen och nu börjar ju snart Paradise :D Tyvärr så fick jag inte lägga in bilderna från idag för Emelie och det är väl bäst att jag lyder henne ;) Hade tänkt fixa det till min vägg (hjärta med foto i) imorgon men fotona är på datan och dom går inte att kopiera över till kameran så jag hade kunnat hämta ut det. :( Så nu får jag väl komma på något annat?! Vet inte riktigt hur det blir men hjärtat ska jag måla innan denna veckan är slut iallafall :D

Nu börjar Paradise så nu ska jag titta på det sedan sova för nu är jag riktigt trött varje dag :S helt sjukt! Men men det är sånt man får ta när man inte kan låta bli att kolla på Paradise :D Ha det bra, imorgon blir det stan med Emma och fixa lite saker :) <3


Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback