Igåååår :D

Hejsan hoppsan :D Gårdagen var riktigt rolig precis som jag trodde :D Först var jag hos Emma och gjorde vid oss tillsammans och käkade tillsammans och Emma färgade mitt hår :D Så nu är det lite ljusare och mindre gult :D Det kanske inte syns så jätte mycket men jag trivs medVi var några stycken så det borde varit ganska lung men det var det inte :D fullt ös hela kvällen/natten! Men som sagt det var sjukt kul iallafall och det är ju huvudsaken. Idag är jag ganska trött eftersom vi somnade sent och vaknade ganska tidigt. Så vi gick upp redan vid 10 och började plocka undan och sånt tråkigt :/ Men det är ju det man får ta med att ha fest där men så kul som man alltid har där så är det faktiskt skitsamma.
Bilderna säger allt så dom talar för sig själva ;)


En bild säger mer än tusen ord

















Där fick ni se några av bilderna från igår :D  Dock inte dom privata bilderna :D

kommentera gärna vad du tyckte om håret :)
Puss <3

Kommentarer

Postat av: Chriiis

det blev skit fint älskling:) ännu snyggare (A) <333

2010-01-17 16:46:06




Postat av: Anonym

Det blev jättefint frida kram

2010-01-17 18:46:15




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback