MOPPE :D:D

HejHej,Idag är det ju Tidag som jag hatar men den är snart slut :D:D Skolan var ändå helt okej idag, alla har varit ungefär lika glada som jag :) Efter skolan stack jag och Teddie in till stan och skulle fixa prao plats trodde vi... Men vi hittade inget nästan inga som tar in prao elever ju :/ Men det löser sig :D  Iallafall vi stannade bara i stan en liten stund sen åkte jag bussen hem med min Älskling för han skulle ju följa med till Helsingborg idag och hämta moppen som vi kollade på igår :D Så jag fick åka bil länge idag också (A) Mys mys
Så denna dagen har inte varit som en vanlig tisdag och det gillar jag :D
Nu har jag nyss lagt mig i sängen nästan och kollar på PH :D

Imorgon blir det skolan sen träffa kusinerna och kusinbarnen, eller ja några av dom iallafall ;)


Älskling... Tack för hjälpen med moppen och allt. Jag är så sjukt glad att jag fann just dig, du är helt underbar och bryr dig verkligen! Så som jag saknade dig när du var i Österrike var hemskt, detg märkte du nog att jag hade gjort eftersom jag började gråta i söndes när jag träffade dig (A) <3 
Jag Älskar Dig Chris! <3


Puss <3


Kommentarer

Postat av: Chriiis

Jag älskar dig också gumman :) är du bäst det vet du! <3<3<33

2010-01-26 22:59:27




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback