Pluuuuuggg,

Hej :D nu är äntligen halva skolveckan slut och jag överlevde ;)  Men har massa läxor till imorgon och fredag + noprov imorgon men enligt den andra klassen som hade samma prov så var det lätt :D Idag i skolan har jag haft några ryck på Nygren! :P haha Förlåt gumman^^ <3 När skolan äntligen var slut så kom Thess, Fredrik och hämtade mig för dom hade varit och lyssnat på bebisens hjärtljud (A) Så körde vi och kollade barnvagnar men dom hittade ingen som dom gillade :P haha Sen åkte vi vidare hem här hemma och då var Bettan och Emelie och Alicia och Moa här :) Det blev lite fika och snack, trevligt! Nu har dom iallafall nästan precis åkt hem och nu måste jag verkligen plugga :/ Fast det är så himla tråkigt så måste jag faktiskt... Så det händer väl inget mer kul idag men jag måste ha musik nu när jag pluggar :)

Skriver kanske senare idag,

Puss <3

Kommentarer

Postat av: Matilda

frida på torget:

jävligt arg min " MAAAAAAAAAATTTTTTTTILDAAAAAAAAAAA"

hhahahaha:) men asså för det första va ditt särdamp inte ovanligt du brukar särdampa på mig:) och för det andra lyssnade jag på dig hela tiden älskling ;) pusssssssssarrrrrrrr min sexxiga biatch:D<3<3<3

2010-01-27 18:58:21




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback