Remember?

Hej :) Mormor & Morfar och Thess & Fredrik och barnen är här, vi har käkat och sånt :) Trevligt trevligt!
Just nu ligger Moa i min säng och kollar på film och är rädd att den ska vara läskig så jag sitter här uppe med henne och nördar mig vid datan :P Senare ikväll så ska jag och Emma på bio, ingen av oss orkade bara vara hemma hela kvällen så det fick bli bio :D

Förresten kommer ni ihåg att jag skrev i julas att jag fick den bästa julklappen :D?  Sen har ni inte fått veta mer om det ellerhur? Men nu denna veckan så ska ni få reda på vad det är :D 

Idag är det bara en vecka kvar tills Älskling kommer hem! :D <333
Nu ska jag gå ner och vara lite social igen. Ha en trevlig söndagskväll för det ska jag ha ;)



En till bild från igår på mig och min pärla :D

Puss <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback