så här ser jag ut nu :d

Tja :D Nu har jag nyss fulat mig rejält i camen :D haha Var i stan innan idag med Ida och Teddie och Matilda:) Jag gjorde ju bort mig lite i affären där jag skulle framkalla fotot på mig och Chris som är i hjärtat nu :) Men det var ändå ganska kul, ska iallafall aldrig mer in där :D Och jag köpte 2 saker till som Emma ska få på imorgon för hon fyller år på söndag men då kan jag inte komma så hon får det imorgon istället :D Sen när jag kom hem så fick jag en ny tröja/tunika av mamma  så det har jag på mig nu :) om ca en halvtimme så kommer Emma och Marie och Micke. Nu ska jag bjuda på några cam bilder för jag vet att ni gillar de ;) 
 


Haha ;)


suddig och sånt men skit samma ;)


:)


Puss <3


Kommentarer

Postat av: Anonym

Snygging puuuuuuuuussssssssss kkkkkkkkkrrrrrrrraaaaaaaaammmmmmmm.

2010-01-23 03:03:40




Postat av: Lisbeth

Bra bilder. Ja tror minsann att du är en linslus..hihi

2010-01-25 20:04:20




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback