TACK ÄLSKLING!

hejhej :D Kom nyss hem och nu är det Paradise som gäller 1 timme framåt :)

Idag var Allan Intryckt i skolan så vi hade lite musik med honom för han är musiker eller något sånt, riktigt skön kille:P Så det var ganska kul faktiskt, sen hade vi en konsert och sjöng för ca 100 pers :O Vår låt är ju lite mer så på skämt så det blev lite pinsamt men vafan man får ju bjuda på sig ibland ;)
Men efter skolan så simmade jag, Ida, Emma lika trevligt som vanligt såklart :) Sen tog jag och Chris bussen hem och sen åkte vi till Helsingborg :)
För igår hittade Chris en moppe som var perfekt till mig direkt när han kollade så idag åkte jag, mamma, pappa, Chris och kollade på den. Den var riktigt fin och perfekt så imorgon åker vi dit igen alla 4 och köper den :D Känns riktigt bra!
Tack för att du hittade den till mig älskling :) <3333

Men vi var lite tidiga så vi åkte till Väla en runda först :) GINA TRICOT!! :D Köpte en tröja och en tunika och min Älskling hjälpte mig att välja :) Ska ändå dit på sportlovet och shoppa mer :D
Vissa tror typ jag är så snäll, gullig som aldrig gör något fel eller nått men dom som tror det har lite fel:P HAHA

Nu är reklamen slut så nu ska jag återgå till PH igen :D
Imorgon är det fucking tisdag som jag hatar!


Puss <3

Kommentarer

Postat av: Chriiis

Allt för dig gumman :) <33

2010-01-26 22:40:46




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback