beslutsångest

Hejhej :) första dagen på praon idag! Helt okej, vissa saker var ganska kul men andra saker var ritkigt jävla tråkiga! Men det är väl så det är på en resturang. Kan ju hoppas att det blir roligare imorgon iallafall :) Jobbar ju ändå bara  4 dagar denna veckan ju :D Sen händer massa skoj resten av denna veckan sen nästa vecka är det lov och då ska också hända massa roliga saker sen ska jag praoa på växthuset som florist i 1 vecka sen är det tillbaka till skolan igen :( Men dock bara tyup 2 månader kvar till sommarlov sen :D:D  Och detta sommarlovet kommer bli det bästa !!! :D 


Jag vet inte riktigt hur jag ska göra på mitt rum ? Vet inte om jag ska sätta upp hyllan som jag hade över tv:n innan eller inte (A) Sen är det bara nya mattor som fattas men det kan jag klara mig utan och sen massa som jag ska stäääääda :( Sen är jag jätte nöjd men iallafall så är färgen seeeeexig ;D haha


Nu ska jag duscha sen kolla på Håkans bara för att killen som jobbar i baren är såååå snygg... elller inte! Han är riktigt jävla efterbliven och jag skrattar åt honom varje vecka och på reklamen så verkar det ju som man kommer skratta ännu mer denna veckan :P



Bild från någon fest när jag var glad :D

Puss <3


Kommentarer

Postat av: Chris

Älskar dig gumman !

2010-03-31 08:52:09




Postat av: Therese

Hej hopp!!!



Tycker helt klart du ska sätta upp hyllan =)

Ser så tomt ut annars....

Puss <3

2010-03-31 17:42:28




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback