Chockrosa :D:D:D

Hej! Idag var skolan helt okej fast det var tisdag :D Min älskling ringde och överraskade mig idag SÅ GULLIGT! Han ville bjuda ut mig på resturang imorgon (halvår på söndag) Så vi ska ut och äta tillsammans imorgon:)
Blir säkert jättemysigt! Men iallafall idag efter skolan åkte jag och MIN Matilda in till stan, MIN inte Ylles :D
Vi hade trevligt och tillsist så hittade jag en liten present till min älskling som han ska få på söndag :) hihi

Jag har tänkt & funderat en hel del och jag har kommit fram till att jag är trött på mitt rum, igeeeen ;) Det ser så stökigt ut fast det egentligen inte är så jätte stökigt :( Men jag ska iallafall måla om min tråkiga gråa fondvägg till CHOCKROSA :D Det kommer bli mycket roligare då eller ja ni fattar :D Men ska nog ha kvar mina gröna saker eller lite iallafall men annars kanske jag måste åka till Ikea och köpa allt i rosa istället :D Sen ska jag slänga ut allt skit som finns överallt och kanske köpa en ny byrå och jag skulle ju behöva en typ dubbelt så stor garderob  sen måste jag rensa bland mina filmer köpa rosa ryamatta istället för alla mina svarta småmattor :D
Allt eller iallfall måla vill jag fixa typ nästa helg :D Älskar att måla om och ändra och allt sånt :D

Nu ska jag göra ett körkortstest sen ska jag bara ta det lungt och njuta av att tisdagen är slut :D Imorgon är det onsdag och det går ju snabbt så jag kan få träffa min älskling sen :D


bild från i fredes :)

Ha det bra
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback