ett halvår!!

Kvällen igår blev trevlig! Idag har ju jag och Chjris varit tillsammans i ett halvår och jag har fått jättesöta rosa rosor av honom sen bjöd han ju ut mig på middag i onsdes och han har fått ett halsband av mig med ett C och ett F i :) hihi Idag ska jag och min Älskling laga mat tillsammans och ha det super mysigt!
Nu har vi fått några skratt när pappa leker mig och Chris och när mamma leker pappa o.s.v :D HAHAHAHA



En text jag skrev om min Älskling (A)

Chris, nu har det gått ett halvår som jag har spenderat min tid med dig!
Det är helt klart det bästa halvåret i mitt liv! Det känns inte som att
det bara har gått sex månader, det känns som mycket längre!
Vi har hunnit göra så mycket roliga saker tillsammans!
Allt vi gör blir till ett minne, jag vill minnas allt vi gör, alla underbara
pirriga känslorna i magen! Du är ju min största första kärlek Chris, glöm aldrig det!
Alla känslorna som jag har inom mig går inte att förklara, jag kan inte förklara
min kärlek till dig för den är så enorm! Jag vill leva med dig nu och föralltid.
Ingen ska någonsin få ta dig ifrån mig, Aldrig! Det ska alltid vara Chris och Frida!
Jag finns alltid för dig i alla lägen älskling! Jag älskar dig Chris, jag gör verkligen det!
Jag vill leva med dig resten av mitt liv, jag vill ha allt med dig!
Du är min prins!


I wanna grow old with you
I wanna die lying in your arms
I wanna grow old with you
I wanna be looking in your eyes
I wanna be there for you
Sharing everything you do
I wanna grow old with you




Puss <3


Kommentarer

Postat av: Chris

Älskar dig Frida! du är allt (L)

2010-03-22 08:54:23




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback