förlåt för dålig uppdatering.

hejhej :) vet att jag skulle bloggat i söndes kväll men jag har faktiskt inte varit inne på datan förrens nu :) lite småstolt över mig själv faktiskt! Men det är inte alls lika kul med datan längre. Konfa lägret var riktigt kul! Jag och Ida skämde ut oss som fan och skrattade som idioter hur länge som helst efter det! Hur kul som helst:) dock synd att Matilda svimmade igen, blev sjukt rädd! Hon och jag bara satt och snackade och precis när jag berättade någon så bara trillade hon ner från sängen! Jag fick typ panik och bara slog henne lätt på kinderna så hon skulle vakna och skrek! men det gick bra till slut och hon blev hämtad. Saknade dock min älskling som jag inte träffade från onsdagen till söndagen :O Men han var med och hämtade mig i söndes! :D Glad som få var jag!  hihi inte lätt att vara kär ;)  Idag var jag och Emma i stan och jag köpte äntligen mina ljusrosa converse :D

Imorgon är det So prov och jag måste plugga, på fredag är det Spanska prov och jag måste plugga ännu mer! Hatar vår vikarie i spanska!! Hon kan verkligen inte förklara, och jag kan inte mycket till detta provet:( Men klarar man inte det så klarar man inte det så är det ju bara. Nu ska jag plugga till so provet sen är det massa bra på tv ikväll så min kväll är räddad :D Får se när jag bloggar nästa gång men snart fyller min blogg 1 år :D hahah grattis till den :D


i miss the old times...

Puss <3


Kommentarer

Postat av: Chris

älskar dig gumman :)

2010-03-09 17:50:02




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback