(L)

Hejhej :) Länge sen jag skrev igen men jag har så mycket annat att göra i veckorna :D Men iallafall nu när Chris duschar så skriver jag lite snabbt :)

Igår blev det fest i Köpinge, Kul som fan! Träffade massa nytt folk och det gillas ju massor :D
Ikväll ska vi ha gäster och min Älskling kommer att vara med för sen sover han här :)
Imorgon har vi ju faktiskt varit tillsammans 6 månader vilket känns underbart! Älskar dig Chris!
Det finns ingen som tar din plats i mitt hjärta Älskling! Du&Jag livet ut!


Idag är det 1 år sedan farmor dog, eller sedan pappa hittade henne död iallafall. Jag kommer ihåg som jag grät och hur Emma satt och tröstade mig! Jag kunde inte stoppa mina tårar den kvällen men tillslut slutade dom rinna.
Men vi har iallafall tänt ett ljus på din grav och satt blommor där :) Vila i Frid Farmor!




Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback