Målaaaat :D

Det har hänt massor sedan jag bloggade sist, både bra och dåliga saker. Farfar dog i onsdags :'( Så nu blir det massa pappa och hans bror ska fixa, sen blir det begravning och massa sånt tråkigt :'( Vila i Frid Farfar!
Och proven som jag har gjort har gått toppen bra! :)
Och nu har jag och Chris precis målat om min ljusgråa fondvägg till mörklila :D Blev riktigt nöjd!: Så ikväll blir det att fixa lite här uppe så det blir mysigt :) Kanske kommer ett foto sen på resultatet :) Annars blir det mys ikväll bara, vi ska grilla och kanske tar någon kall Cider :)

Men nu ska jag duscha väck all färg som Chris har lyckats måla! I stort sätt hela kroppen :P Fast jag ska nog vara tyst för Chris var lila i hela huvudet HAHAHA Men kul hade vi iallafall och det tycker jag är huvudsaken :)


Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback