PUSS PÅ ER!

hejhej :) Har inte bloggat på ett tag igeeeen. men har pluggat och gjort annat som har varit viktigare :) men nu hade jag lite tid över så jag tänkte att jag kunde skriva lite här nu snabbt ;) Om en halvtimme ska vi hämta Matilda & Ida så ska vi till bussen för vi ska nämligen på Konfaläger från idag tills på söndag. Dock  drygt att spendera hela helgen med sura Inger ;s För det finns ju annat man hellre hade hittat på en helg som denna :)
Iallafall trevligt folk som ska med så det kan nog bli ganska kul ändå :D Nu ska jag kolla rundor lite på datan sen ska vi köra :) Jag har kommit på att det är riktigt kul att kolla på gamla foton och se hur mycket man förändras på bara några år ;O i skolan är  allt som vanligt, prov läxor m.m men just nu har jag fullt upp med min uppsats om min underbara mamma :) hihi

Ha en toppenhelg folket! Skriver på söndag :D



Bilden tog för ett tag sen, men puss på er!

Puss <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Du är för gullig min tös kram mamma

2010-03-05 17:01:33




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback