Sjuk igen:/

Hejhej! Vaknade och kände mig inte alls bra. Mamma tyckte ändå att jag skulle åka till skolan och hämta böcker och sånt så det gjorde jag. Var i skolan i en timme och nu är jag redan hemma igen. Är jätte förkyld och min lärare trodde jag hade feber men jag vet inte. Sen är jag lite ledsen över att jag antagligen inte kommer kunna träffa Chris över huvudtaget denna veckan :O Men får väl hoppas att det löser sig, hur ska jag annars klara mig?

Iallafall idag måste jag skriva hela uppsatsen på datan och skriva ut de och lämna in i veckan :) Och plugga till Hkk prov som är imorgon. Och sen har jag laddat ner "alla vi barn i bullerbyn" och "saltkråkan" som jag ska kolla på idag :D hihi Älskar Astrid Lindgrens filmer! Helt klart dom bästa filmerna!

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback