SOMMARBILD!

hejhej jag har hittat värsta sommarbilden! såååå kär i den SOMMAR SOMMAR SOMMAR!
Iallafall, mår väl som innan ungefär, får se om jag stannar hemma imorgon också eller om jag åker till skolan. Ikväll har jag iallafall lite att kolla på på tv :D dating in the dark och couger town :D Verkar riktigt bra båda 2 så denna kvällen ska spenderas vid tv:n med mor och popcorn och såklart lite i luren med min pojjke :D



Älskar att tänderna ser så vita ut när man är brun! :D  hade ju nästan precis varit utomlands när detta fotot togs :D hihi


Puss <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

2010-03-04 13:58:17




Postat av: Anonym

SÖT SOM SOCKER ÄR DU FRIDA KRAMIZ.

2010-03-04 13:59:35




Postat av: Anonym

Riktigt riktigt söt är du!

2010-03-18 21:16:51




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback