snack, bilder

Hejhej :D jag bara orkar inte blogga lika ofta längre men jag gör det när jag har tid och känner för det iallafall :) hihi. i lördes kväll hade jag och Chris myskväll, riktigt mysigt! Och igår var vi i Åhus och gick på stranden och åkte hem till Mormor och Morfar :) Nu har jag lagt in alla bilderna från barnkalaset och festen och raderat alla fula bilder så det blev bara typ 35 bilder kvar om ni vill skriva upp de ;)
Annars har det väl inte hänt så mycket mer sen sist tror jag. Skolan idag ju, riktigt tråkigt med skönt som fan att det bara är denna och nästa vecka kvar tills jag slipper matteboken på 3 veckor, TRE HELA UNDERBARA VECKOR:D Matte är verkligen det värsta jag vet i skolan, usch fyfan!


Bilder från barnkalaset kommer här :)




Muppbebisliknandebild :d



Frida&Amina in action ;)

Bilder från festen kommer här:)


Emma med någon knasig ank-min :)




Några av dom som var där :)



Matilda & Ida


Ida&Amme :D



Kim & Enma & Måns och halva mitt huvud

Det var några av bilderna, fler får ni inte se ha ha ! :D


i wonder why?
i wonder how? 
i wonder when?

what a hell is happening?

Puss <3


Kommentarer

Postat av: den bästA

dem på mig kan ju tas bort :( <3

2010-03-16 18:09:56




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback