Fjärilarna tittar fram!

Detta inlägget skrevs för ett år sedan, åååååh vad jag vill tillbaka! Det var verkligen mitt livs bästa resa och ett otroligt äventyr som jag aldrig kommer glömma.

 

Hejhej! Fjärilarna i magen börjar titta fram nu! Känner mig spänd, glad, lycklig, nervös på samma gång. Nu ska vi iallafall köra mot Kastrup och sedan börjar äventyret :) 


Vi lyckades somna i nästan 3 timmar nu inatt iallafall men jag hoppas på minst 5-6 timmars sömn till på flyget för att orka att vara uppe en hel dag till :)

Denna dagen är så efterlängtad! Har sett fram emot detta så otroligt länge och äntligen är det dags, obeskrivligt!
Kommer dock att sakna alla er här hemma men vi ses om 2 veckor ungefär! Puss !


Kommentarer

Postat av: Anonym

HA DET UNDERBART SÅ SES VI OM 2 VECKOR O DÅ SKA DET BLI SPÄNNANDE O SE O HÖRA OM ALLT NI VARIT ME OM ÄLSKAR DIG MITT <3 PUSS

2012-12-29 04:18:03




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback