Jullov!

Nu har jullovet dragit igång för min del nu väntas det jobb i tre dagar sen är det familjemys och julmys i några dagar innan vi åker mot USA!! det känns verkligen som att resan närmar sig med stormsteg!
Jul om några dagar, var tog december vägen?! När jag kommer hem på fredag natt efter en födelsedagsmiddag hos min fina Bella så väntas antagligen flytt i helgen om allt går som planerat, det återstår att se :)

Imorgonbitti tar jag tåget till Helsingborg för att jobba, det ska bli så kul! Jag och min vän Elin som också jobbar på samma ställe ska vara lägenhetsägare för några dagar :)

Jag åker ifrån en lägenhet med massa flyttlådor och kommer förhoppningsvis hem på fredagnatt till ännu mera lådor överallt :) känns kul!

Nu ska jag duscha så att jag inte behöver gå upp på tok för tidigt imorgonbitti !!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback