Att vara i skolan under en studiedag!?

Det trodde jag aldrig! Alltså att jag skulle befinna mig i skolan under en studiedag. Men just idag blev det så:) alla mina beställningar är nu klara och kan börja levereras, sååå skön känsla! Vi har dock en marknad att se fram emot i degeberga den 9e december och lite kransar som ska säljas på andra ställen, så helt klara är vi inte än. Helt klara blir vi nog inte försen jullovet drar igång.

Jag har hunnit få nya fräscha naglar också idag! Franska med lite paljetter på ringfingrarna, snyggt!

Jag kom nyss hem nu efter ett mysigt restaurangbesök med pojkvän & svärmor, mysigt och så gott! Tack igen båda två❤ men just nu är jag så mät så jag hade kunnat spricka!!

Nu kom det en gullig pojkvän som ville kramas och det tackar jag inte nej till;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback