Ändrade planer!

Godkväll! Idag blev det ändrade planer. Min kund ändrade tiden tills på fredag så jag har mest tagit det lugnt idag:) i eftermiddag efter älskling kom hem så åkte vi och köpte en ny loggbok till mig och kollade ut vilka tapeter som ska inhandlas imorgon till den nya lägenheten :)

Jag har även gjort 6 handbuketter som ska hämtas imorgonbitti. Min mammas kusin har gått bort i cancer så imorgon är det begravning. Eftersom jag inte var så nära denna person så har jag valt att inte följa med eftersom begravning är det absolut värsta som finns! Men jag har skickat med en ros även från mig!❤ jag har varit på 3 begravningar under mitt liv. Dessa begravningar var väldigt gripande, min farmor & farfars begravning och även en liten flicka på bara några år som vi kände som gick bort i cancer.

Nu ska jag kolla lite på tv innan det blir sängen! Det är så skönt att sova flera extra timmar per natt nu på lovet :) godnatt på er, sovgott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback