Hejhopp!

Idag är en bra dag känner jag! :) har tagit det ganska lugnt hela morgonen och nu ska jag snart cykla och hämta lite saker hos min vän Johanna. Sen ska jag se om jag hinner fixa till mina naglar lite snabbt innan jag har kund kl 14.

Det är så kul att bygga naglar nu när man börjar få fler kunder och det sprider sig ganska snabbt vilket är jätte roligt!! :D så nu är det snart dags att beställa hem yttligare lite nytt :) har ju redan runt närmare 90glitter i olika färger & former och gelé i 12 färger så denna gången blir det mer nya filar och nya geléer och lite annat som är bra att ha :) Nu när man känner att filt verkligen uppskattar det man gör och kommer på återbesök m.m så värmer det ordentligt inombords! Älskar att se folk som är glada och nöjda över det jag gör :)

Ikväll händer det antagligen lite roliga saker som jag skriver om kväll ifall det blir som planerat! :) hihi

Inspirations naglar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback