Mys med min skatt! ❤

Hejhej! Hoppas allt är bra! Med min är det bra! Sitter i soffan nu i min älskade jumpsuit och kollar på film och myser med godis och massa tända ljus:) och även en älskling som ligger och sover i mitt knä! Hihi

Vi vilar lite nu för sen ska vi hämta mamma och pappa ikväll på fest så vi får upp sen igen:)

Imorgon har vi en hel del att hitta på, jag har 2 kransar att göra som är beställda och vi ska städa m.m ska även hälsa på syster och barnen, längesen vi träffade dem nu:( så imorgon blir det massa mys!

Det ska bli så skönt med lov nästa vecka!! Har dock lite att plugga på, ska skriva i min loggbok, skriva en insändare på engelska, läsa en bok.. Tänkte försöka göra lite imorgon och resten i början på veckan så man kan slappna av sen och bara njuta innan skolan drar igång igen...

Men när skolan väl börjar igen så är det bara att börja räkna ner inför jul, USA, min 18årsdag m.m som händer inom snar framtid!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback