Onsdag- fullbokad dag!

Hejsan hejsan!! Idag är det onsdag, skönt! Halva veckan kvar innan helg! :)
Idag har jag massa att göra känner jag.. När jag slutar vid 2 ska jag träna lite på gymmet sen cykla hem fort för sen kommer ägaren till denna lägenheten och ska fixa lite. Efter det ska jag hinna övningsköra lite och sen köra till tollarp för att möta upp två vänner och fixa till festen på fred :) hektiskt dag men den blir nog bra ändå:)

Idag i skolan har vi matteprov, läser matte b och jag känner mig väldigt osäker! Har alltid haft svårt för matte så jag vet ju redan hur detta provet går.. Åt skogen. Men jag har försökt iallafall.

Fixade mina naglar igår för jag drog av mina förra i sönd. Vet dock inte varför, gillade nog inte dom riktigt. Bild kommer här iallafall. Jag använde mitt nya "skrikrosa" gelé :) jag gillar dem och älskar färgen, sååå Frida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback