Taken 2

Hej! Som rubriken lyder så ska vi på bio, vi ska kolla på Taken 2. Hoppas att den är bra, ettan var iallafall jätte bra :)

Dagen har bestått av massa minnesarbeten i skolan :) vi fick en projekt att göra en "serie" jag valde att göra 2 små kransar och ett hjärta klätt i mossa med rosa/röd dekorering + grönt :) blev nöjd med allt! Fast min lärare ville att jag skulle ändra på hjärtat vilket jag inte allt blev nöjd med... Vi fick välja att ta med något hem. Jag tog med min ena krans, så nu står den fint på matbordet med 2 ljus i mitten:)

Kom att tänka på vad man har utvecklats dessa åren på floristlinjen jag hade ju aldrig innan fått tanken att lägga ett minnesarbete som ska ligga på en grav på matbordet ? Men det är ju jätte fint! Jag hade innan inte heller fått för mig att gå ut och plocka massa material men det är ju verkligen fint med material från naturen :) något som jag inte alls gillade innan jag började på skolan var grenar, jag kunde inte förstå att man kunde tycka att det var fint. Men nu älskar jag att arbete med grenar!! Grenar med lite mossa på är ju så himla fint :)

Aja nog om detta! Nu ska jag duscha sen ska vi snart sticka in mot stan.

Ha en bra kväll! Bild på mina arbeten kommer här !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback