Dagen..

Hej! Dagen har varit bra och gått fort i skolan men nu är jag så sjukt trött och det värker i mins fötter efter att ha stått hela dagen!! :( skulle tränat idag men har ingen ork alls till det så imorgon då blir det ett HÅRT pass på gymmet! Och nästa vecka ska inte alls se ut som denna veckan , på träningsfronten iallafall!

Kom nyss på att nu är det helg för min del och blev helt plötsligt på bättre humör efter allt gnäll ;) imorgon ska jag hitta på massa saker och på kvällen umgås med underbara vänner! Och på lördag förmiddag åker jag och min kärlek iväg till Göteborg för att tillbringa resten av helgen där!!:) underbart! ❤

Nu ska jag lägga mig i ett avkopplande bad och plugga lite och bara njuta av att det är helg!! ❤

Jag är lycklig att jag har alla fina människor runt omkring mig som får mig på bra humör! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback