Förlåt

Förlåt för dålig uppdatering idag mina fina läsare :) har haft fullt upp i skolan idag, tisdagar är ju dom jobbiga dagarna med bara vanliga lektioner. Men vanliga lektioner menar jag svenska, matte, historia osv..

Efter skolan åkte vi till mamma och pappa jag övningskörde och vi åt gott , mysigt! Övningskörningen gick jättebra, hade ju inte kört på flera månader så med tanke på de så gick de bra :) jag och mamma åkte till en skoaffär och jag fick 2 fina skor, tack mamma!! ❤

Har inte hunnit med träning idag heller efter skolan men i skolan på idrotten så joggade/powerwalkade vi ca 3,5km! Så det är iallafall något!!

Bilder på mina skor :)


Kommentarer

Postat av: Giisse

Jätte fräcka skor

2012-09-25 20:49:16




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback