Hemma

Hejhej! Nu är vi hemma sedan ett tag tillbaka:) åkte inom mamma och pappa och hälsade på dom en stund också innan :) vi åkte inom ett ställe som hette Freeport (en outlet med massa affärer) älskling handlade en tröja och jag fick en jättefin lyckta och sen köpte han även lite saker hem som t.ex en skitsnygg kudde!

Senare på vägen hem så åkte vi inom gotteboet (en stor godisaffär) så vi köpte hem lite gottis till ikväll b.la. Nu ska jag fixa lite här hemma bilder kommer senare på mitt höstmys som jag har gjort!! ;)

Bilder kommer här på lite av det vi hade med oss hem efter denna helgen :)

Vill bara tack dig Chris för en helt underbar helg! Jag älskar dig mer än ord någonsin kommer att kunna förklara!❤


Kommentarer

Postat av: Therese

Snygga kläder =)

2012-09-30 21:01:58




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback