Naglar

Gjorde naglar på moster idag:) rött&vitt glitter blev det!:) finfint!

Nu har vi nyss ätit, kycklingtacos blev det idag:) jag letar som en tok efter mitt engelska papper där jag har skrivit ner massa om en författare som ska redovisas muntligt på onsdag!! PANIK, måste börja plugga nu ju.. Får leta vidare sen. Tänkte lägga mig i ett bad nu och plugga på de 10 sista krukväxterna nu innan det blir prov på alla 50.

Jag känner mig jätte frusen och trött idag så det ska bli skönt med ett riktigt varmt skumbad! Förresten jag hann inte träna innan idag och nu orkar jag inte.. Men jag får träna lite imorgon efter skolan innan jag ska övningsköra med pappa :) jag behöver ju dock plugga en hel del imorgon också om jag inte hittar de engelska pappret idag.. Aja nu ska jag bada!

Bild på min mosters naglar som jag gjorde idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback