Nu så!!

Nu så åker vi äntligen mot min favoritstad, GÖTEBORG!!:) 25.5mil kvar!

Förövrigt känner jag mig ganska ovan med luggen fortfarande , men jag vänjer nog mig snart. Brukar göra denna förändringen och klippa lugg till hösten/vintern varje år:)

Två av våra nära vänner förlovade sig igår och jag känner mig så otroligt glad för deras skull!!!:) det va ju faktiskt jag och Chris som gjorde så att dom faktiskt träffades och nu helt plötsligt nästan 2år senare så är dom förlovade :) fina ni❤

På ena bilden ser ni min snygga mobil som jag har fixat till;)


Kommentarer

Postat av: Johanna

Åh! Frida vad glad jag blev av detta inlägget!!!:)

Ja om man nu kan bli mer lycklig än vad jag är just nu!!!!!!:)

2012-09-29 21:46:36
URL: http://Joohannaaa.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback