Dålig uppdatering här igen.

Iallafall en del har hänt sen sist iallafall :) jag har slutat mitt sommarjobb i stan, lite sorgligt men hoppas man får
Komma tillbaka! Idag och imorgon blir det jobb i Åhus, ska bli kul! Förresten så fyller min kärlek år idag så jag har nyss sjungt och gett paket och frukost på sängen :) det är något speciellt med att få frukost på sängen när man fyller år, man känner sig så uppvaktad från det att man slår upp ögonen.
Idag blir det jobb tills lite efter 6 sen ska vi till min syster med familj och grilla för att fira chris lite med dem :)
Imorgon efter jobbet väntas det kalas/ fest för kärleken vilket också ska bli trevligt såklart!

För att fördriva denna morgon innan jobbet så ska jag faktiskt ut på
En powerwalk nu på morgonkvisten, skönt ska det bli faktiskt! Men först ska jag njuta av att ha lite mer tid att ligga och dra sig i sängen.

På måndag är det verkligen dags för en förändring, mina matvanor ska bli lite annorlunda och träningen ska komma igång, jag tänker inte äta massa pulver osv för att se ett snabbt resultat utan jag ska må bra av det så det får ta den tid det tar!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback