Tre rätters på en måndag

Jajemän det gick hur bra som helst!
Vi bjöd hit mamma och pappa på middag, det är ju så synd om dem nu...❤ Det blev trerätters vilket bestod av. Skagentoast, kött/kyckling ugnsbakade potatis och vitlöksdressing, vaniljpannacotta med passionsfrukt.
Såååå gott!!:) nu är man mätt som en plätt och ska snart inta den renbäddade sängen.

På lunchen idag så träffade jag Evelina och Angelica och käkade på house of bagels, gott! Det måste varit minst ett år sedan jag åt där.. Aja,
Gott var det iallafall :)

Imorgon efter jobbet så blir det 80-års kalas för morfar Johnny, ska bli trevligt! Jag är chaufför, sånt man får vara nu när man skaffat körkort!;)

Det ser inte ljust ut med min ledighet på fredag, tur man älskar jobbet!

Jag hann bara fota förrätten, det andra slank ner direkt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback