Julen i stora drag :)

Jaha, julen är över och nu är det nyår man ser framemot! Jag hade en fantastisk jul med massa underbara människor omkring mig och fina julklappar och en härlig stämning. Jag fick ljus & ljusstakar, en låda, en väggklocka, pengar, presentkort, två träningsbyxor, en Pandora ballock, bare minerals smink, korthållare, schampoo &Balsam, presentkort på scack matt, rattmuff m.m. Lite bilder kommer här: 





Jag är otroligt nöjd. 
I år var första året jag och chris fick lite gemensamma julklappar, kändes lite vuxet måste jag säga! Där fick vi kalender, foto på barnen och denna söta disktrasa. 



Nu är det min tredje lediga dag sen imorgon är det dags att jobba igen. Fre- tis. Jag har världens bästa jobb och jag älskar verkligen att jobba! ❤️ Efter dessa dagarna på jobbet så  tror jag att jag faktiskt ska ha lite jullov. Älsklingen är också ledig så vi får väl så vad vi hittar på:)  
Nu ska jag äta frukost innan min Nagelkund kommer :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback