Myspys

Godmorgon eller snarare Goddag. Idag sov vi ända tills halv 11, helt underbart att sova ut utan att vakna av klockan som ringer.
Idag ska jag lämna hjärtat vid tåget om någon timme sen ska jag bara mysa lite hemma innan jag har nagelkund i eftermiddag. Ikväll kör jag hem till mamma och pappa för att mysa där och sova där tills imorgon. Imorgon & Tisdag är det jobb som gäller sen är jag ledig tre dagar, då ska jag sova ut, njuta och umgås med mitt hjärta!

Nåja, det jag hade tänkt skriva om i detta inlägget var egentligen gårdagen. Cicci, Oscar, William och Gisse var här och åt god mat och umgicks. Underbart att träffa dem igen, då dem bor lååååångt härifrån, närmare bestämt i San Diego. För ett år sedan idag åkte vi till Los Angeles för att fira nyår och sedan åkte vi vidare till Cicci & Oscar för att hitta på massa skoj med dem i San Diego. Alltså ett år sedan vi åkte och jag hade gärna åkt dit igen när som!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback