Hejhej :)

kvällen är kommen redan, varför går dagarna extra gott när det är lov?

Jag har iallafall haft en mysig dag med Moa & Angelica:) massa timmar i stan, lunch och fika :) Ikväll har Gisse hjälp mig att skriva CV så nu är det dags att söka sommarjobb för fulla muggar!

Snart är det dags att sova för att umgås med Malin & Adrian hela dagen imorgon :) då blir det också en runda på stan, massa bebismys :) Kvällen ska också spenderas hos Malin, mysigt! Så
Imorgon blir det en riktig mys-torsdag!

Älskling ligger redan med armarna kring mig och sover så jag får väl göra detsamma och njuta av att jag har ett underbar pojkvän som jag älskar innerligt!❤


Kommentarer

Postat av: Chris

Mysigt älskling! Jag älskar dig också!!!❤❤❤

2013-02-21 08:39:22




Postat av: Anonym

Ni är så gulliga <3
puss mamma

2013-02-21 18:29:25




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback