Dopet för Adrian! ❤

Godmorgon! Måndag morgon igen, det känns som att det är måndag oftare än fredag?!

Igår var det dop för Adrian! Fint dop med fin sång och det var kul att träffa hela släkten, massa barn så jag njöt!
Adrian fick röda converse av oss och det verkade vara uppskattat! Tyvärr tog jag inga bilder med mobilen då jag hade systemkameran hela dagen.

På kvällen skulle jag och älskling ha en filmkväll och bara mysa i vanlig ordning på söndagar men jag lyckades ju såklart somna på kvällen och enligt Chris så gick det INTE att få upp mig, det har inte jag något minne av haha! Men en timmes mys i soffan blev det iallafall innan det var dags att lägga sig igen.

Denna veckan känns det som att jag har fullt upp, varenda kväll kommer att gå till att plugga!! Och dagarna kommer att bestå av att plugga även då och även att träna vissa dagar. På onsdag ska jag klippa och färga håret och det känns såå skönt! Sen kommer det helt plötsligt att vara helg igen och det längtar jag efter!!

Nu är det dags att plocka undan frukosten och gå
Mot bussen! Ha en bra måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback