Lördag!

Godmorgon! Hade en ganska stressig dag igår så jag hann inte skriva något. På kvällen var iallafall Johanna, Nille och Angelica hit. Mysigt! Vi åt supergod mat och jag fick mina naglar vidgjorda, skönt att inte behöva göra det själv. Vi filade bara ner mitt glitter jag hade och la på en rosa färg på tippen och glitter. Så vissa av tipparna har nu suttit i över 2 veckor! Bra för att vara mig som annars biter ner dem ;)

Svante var även framme en del igår och myste. På natten la han sig i sängen och mös med oss. Känns skönt att hans rädsla börjar släppa:)

Idag väntas det middag med Malin, Jimmy och Adrian och även lite
Nagelfix :)

Har en del att hitta på idag under dagen så det är väl dags att gå upp nu:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback