Söndag 20 januari

Hejhej! Igår hade vi mysigt och åt god middag och badade i badtunnan m.m. Kvällen blev inte så lång eftersom man blev så trött av det varma badet.

Idag är det Barndop för lilla Adrian :) ska bli kul att träffa hela tjocka släkten på mammas sida :D ikväll blir det nog bara mys med kärleken!

Imorgon är det ny vecka och nya tag, nästa vecka ska jag försöka plugga så mycket jag bara kan och sen ska jag även komma igång med träningen efter lite mer än en månads uppehåll.. Kommer bli jobbigt men jag ska klara det och komma in i samma rutiner som jag hade innan då jag tränade ca 4 ggr i veckan! Jag ska göra naglar på min moster imorgon innan hon åker iväg mot värmen :)

Jag har lyckats vända tillbaka dygnet eller hur man ska säga, somnade halv 2 igår och vaknade vid halv 9, skönt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback