Vilken underbar dag!!

Detta är verkligen en dag när man känner att vårkänslorna kryper fram i kroppen!! Solen skiner och det är inte så kallt! Att känna att våren är på väg är för min del helt underbart!

Hade verkligen velat köpa hem lite snittranunklar och massa små glasvaser för att fylla tvbordet med massa blommor av min favorit!

Bella åkte hem för en liten stund sen, vi hade verkligen trevligt! Tack för idag vännen❤

Nu ska jag städa lite och vänta på kärleken som kommer hem om ett tag!

Mitt humör är verkligen på topp idag!


Kommentarer

Postat av: Bellii

Tack så jättemycket för igår fina du. Jag hade verkligen supermysigt. Jag kommer gärna fler gånger och jag hjälper dig gärna när ni ska fixa balkongen. :D älskar dig! <3<3

2013-01-31 07:00:43




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback